Miniankieta
Jak już wspominaliśmy, obecnie skupiamy się na poszukiwaniu reklamodawców do portalu. Ciągle szukamy nowych argumentów na przekonanie do nowego, innowacyjnego produktu, jakim jest izimany.pl. Dlatego też chcemy Was zapytać:
1) Co sądzicie o reklamach video w sieci? Powinny byćtakie, jak w TV, czy specjalnie dostosowane do Internetu?
2) Co jest najsilniejszą, wg.Was stroną izimany.pl, a co najsłabszą?
3) Jaka reklama jest dla Was bardziej przyjazna od izimany.pl i dlaczego?
Jeśli ta miniankieta się sprawdzi i otrzymamy wiele odpowiedzi w komentarzach, będziemy kontynuować tą formę, jako źródło informacji służące udoskonaleniu portalu.
pozdrowienia dla wszystkich oczekujących na aktywację kont
Zespół izimany.pl
Tagi: akcja, aktywacja kont, ankieta, innowacja, reklama, zarabianie w Internecie

21 styczeń 2010 o godz. 16:46
Jeśli chodzi o pytanie pierwsze uważam że reklama w internecie powinna być dostosowana do wymogów internetu; co do drugiego pytania sądzę że izimany.pl jest świetną alternatywą dla wszystkich reklam mających formę wyskakujących okienek co jest szczególnie irytujące jeśli czyta się coś ważnego(wiadomości, artykuły) co uważam za jego główną zaletę, druga zaleta to bardzo dobra przejrzystość strony co jak na początkowy etap funkcjonowania portalu prezentuje się bardzo dobrze. Co do wad nie mam na razie zdania bo projekt jeszcze nie ruszył(aktywacja kont). Co do ostatniego pytania to uważam że nie ma takiej. Izimany jest najlepszą formą spersonalizowanej formy dotarcia do potencjalnego klienta który ogląda reklamy zgodne z jego zainteresowaniami, upodobaniami nie w nachalny sposób i do tego ma jeszcze gratyfikację finansową co myślę że jest bardzo dobrym pomysłem.
21 styczeń 2010 o godz. 18:58
1) Nie powinny być takie jak w TV. Reklamy w internecie są lepsze dlatego, że mogą być kontorwersyjne. Takie, których w telewizji by nie pokazali. I takie reklamy najbardziej się zapamiętuje i nawet chce się kupic jakiś produkt, bo zrobili fajną reklamę
2) Najsilniejsza strona jest taka, że będziemy mogli zarabiać na oglądaniu reklam, czyli “jak to zrobić żeby zarobić ale się nie narobić”, a najsłabsza jest taka, że jeszcze to nie działa i nie wiadomo czy kiedykolwiek będzie
3) To jakieś dziwnie sformułowane pytanie, bo izimany.pl to nie reklama. Ja lubię reklamy śmieszne, które się ogląda z przyjemnością. Bywają takie bilboardy, bywają w telewizji, bywają na ulotkach i bywają w internecie. To zależy już bardziej od kreatywności ludzi zajmujących się tworzeniem rerklam niż od sposobu ich przekazywania.
21 styczeń 2010 o godz. 20:06
Ja pozwolę sobie skupić się na drugim punkcie. Najsilniejszym punktem, a zarazem dającym nadzieję na sukces to brak konkurencji. Zdaję sobie sprawę, że istnieją strony o podobnym profilu, ale ograniczają się one do reklam typu display i nie oferują tak atrakcyjnych stawek.
Najsłabsze punkty, a raczej jeden punkt.. Zdecydowanie i jednogłośnie. Szata graficzna. Miałem nadzieję, że to tylko przejściowa grafika do czasu startu serwisu, ale kiedy zobaczyłem wrzucone przez Was bannery reklamowe to lekko mi szczęka opadła. (zresztą oce były chyba zrobione z jedną z czytelniczek bloga..)
Jednym słowem grafika do poprawy, aby to jakoś wyglądało. Jeśli nie w pełni profesjonalnie to chociaż tak aby nie odrzucało.
Pozdrawiam
21 styczeń 2010 o godz. 23:34
1) Co sądzicie o reklamach video w sieci? Powinny byćtakie, jak w TV, czy specjalnie dostosowane do Internetu?
Oczywiście sądze, że reklama w siecie powinna być specjalnie dostosowana do internetu. Choć wydaje mi się, że tak ja wygląda w filmikach próbnych jest ok.
2) Co jest najsilniejszą, wg.Was stroną izimany.pl, a co najsłabszą?
Najsilniejszą stroną jest oczywiście pomysł. Przyznam szczerze, że nigdy wcześniej się z czymś takim nie spotkałem. Zainteresowało mnie to i zapisałem się. W zamian otrzymałem deklarację dziewczyny( mogę podać nawet imię i nazwisko), która powiedziała mi, że już w październiku wszystko wystartuje. Pomyślałem to spoko, poczekam akurat wakacje miną ( był początek sierpnia ) to jak pójde do szkoły to parę groszy wpadnie. I tu dochodzimy do najsłabszej strony izimany a mianowicie to, że jeszcze nie wystartował. Straciliście już mnóstwo potencjalnych użytkowników, którzy gdy usłyszeli że od wakacji nic nie ruszyło pomyśleli że to jakaś ściema. Niestety póki co to tak wygląda. Ja nadal jednak wierzę, że to ruszy, choć nasza cierpliwość a wasza wiarygodność zostały mocno nadszarpnięte.
a teraz powtórzę poprzednika tomka i powiem coś o szacie graficznej. Jest beznadziejna- nie oszukujmy się. czuję się jakbym był na serwisie z grami komputerowymi w świecie jakiegos matrixa czy innych gwiezdnych wojen. Bijące po oczach kolory, jakieś mroczne tło. Wygląda jak strona jakiejś sekty
Musicie coś z tym zrobić.
3) Jaka reklama jest dla Was bardziej przyjazna od izimany.pl i dlaczego.
póki co to chyba po prostu reklamy w tv. mają największy oddźwięk.
Narazie izimany nie można nazwać reklamą, jednak jak to wystartuje i rzeczywiscie zadziała to wtedy powiem, że najlepsza jest izimany
na koniec przepraszam za te cierpkie słowa i tak żeby dodać coś optymistycznego to powiem, że naprawdę w to wierzę i czekam na start. Postaram sie kogos jeszcze nakręcić do tego tylko nie możecie nas zawieść.
Pozdrawiam całe Izimany i użytkowników
22 styczeń 2010 o godz. 00:51
Ok, ja też odpowiem.
1. Reklamy video w sieci wkurzają najbardziej, kiedy odpalają się same, z nienacka. Wiele razy naciąłem się na to, że siedzę wieczorem przed komputerem, mam włączony dźwięk, a tu nagle włącza mi się głos z reklamy, często dosyć głośno. Nie jest to miłe zaskoczenie… Jednakże z drugiej strony, reklamy video w sieci mogą też mieć większy potencjał, niż te standardowe z TV, szczególnie pod względem kreacji (nie muszą trwać standardowych 30 lub 15 sekund) jak i selektywności (bardzo fajna opcja sprofilowania ich pod kątem preferencji użytkowników). Istnieje również opcja przewinięcia takiej reklamy, więc można postawić na troszkę bardziej zawoalowany (i być może przez to ciekawszy) przekaz, który nawet jeśli nie zostanie za pierwszym razem zrozumiany przez użytkownika, to jeśli dzięki dobremu dopasowaniu do jego preferencji przyciągnie jego uwagę, może bez problemu zostać przewinięty i obejrzany jeszcze raz.
2. Najsilniejszą stroną izimany.pl jest nowatorski pomysł, który jednak (niestety) może stać się też najsłabszą stroną - nie łudźcie się, jeśli Wasze przedsięwzięcie wypali, to prędzej czy później (prawie na bank prędzej) pojawią się naśladowcy. Ale jest to normalna sprawa na wolnym rynku. Myślę za to, że sama formuła serwisu daje dosyć duże możliwości, zgadzam się z Waszymi zapewnieniami, że oglądanie reklam może wreszcie przestać kojarzyć się z czymś przykrym i nachalnym.
Jeżeli zaś chodzi o najsłabszą stronę izimany, to z pewnością chaos organizacyjny i chyba trochę słaby PR. Wielu użytkowników rozumie Wasze problemy i rozumie skąd one się biorą, jednak umówmy się - specjalistami od PRu, to Wy nie jesteście. Te wszelkie obietnice, że to wystartuje niebawem, a potem odkładanie startu o długie miesiące, naprawdę Wam nie pomagają. Tworzą wokół Waszej firmy otoczkę braku profesjonalizmu i, niestety, w pewnej części także oszustwa. Nikt do końca nie jest pewien, czy to nie jest jakaś ściema. I przyznam bez bicia, że ja też, chociaż Wam mocno kibicuję. Kiepska jest też szata graficzna strony, wygląda mało profesjonalnie oraz wszelkie Wasze reklamy oraz wpisy na wszelkiego rodzaju forach dyskusyjnych itp. o takim właśnie charakterze. Dużo literówek itp. Wygląda to niezbyt profesjonalnie.
3. Jako uczeń szkoły reklamy nie mam ogólnie uprzedzeń do reklamy samej w sobie, więc moja odpowiedź na to pytanie siłą rzeczy musi być nieobiektywna;-) Ale myślę, że reklama prasowa. Jest to bowiem mało inwazyjna forma reklamy, która także z racji użytego medium daje dosyć duże możliwości w zakresie kreacji oraz treści - nie musi być oszczędna w słowach. Reklamy takie przegląda się zwykle z własnej woli… Jednak izimany.pl powinno być naprawdę wysoko w rankingu lubianych form reklamy
Oglądanie reklam sprofilowanych pod nasze preferencje i możliwość zarobienia na tym pieniędzy, to wg mnie strzał w 10-tkę.
Nieźle się rozpisałem, nie wiem czy komuś będzie się to chciało przeczytać, ale mimo wszystko polecam, ponieważ sądzę, że zawarłem tam kilka cennych uwag. Mam nadzieję, że choć trochę tym wpisem pomogłem.
Pozdrawiam!
22 styczeń 2010 o godz. 01:06
hm…
filmiki próbne są ok - mogą być nawet dłuższe ;p
1. powinna być dostosowana do internetu i tu popieram Maję - może być to znacznie szersza tematyka, bo dzieci nie będą oglądać ich w przerwie na bajkę
2. tak, pomysł jest świetny, konkurencji praktycznie brak… jeśli ruszy w końcu
to serwisy typu “kliknij w 500 reklam i dostaniesz za to 1grosz, którego i tak nie zobaczysz” - stracą klientów
no i oczywiście stawka jest świetna, bo można już na niej wyżyć.
najsłabszą sprawą jest to, że nie działa jeszcze
no i grafika w kolorach neutralnych - biel i błękit, biel i kremowy… pastelowe, nieostre…
3. Nie byłoby bardziej przyjaznej reklamy od izimany.pl gdyby ruszyła
czy pojawiły się jakieś newsy, małe chociaż konkrety, odrobina pewności ?
odesłałam maila praktycznie od razu. Mam nadzieję, że dotarł.
Podtrzymuję chęć pomocy Adminie
22 styczeń 2010 o godz. 15:10
1. Każda reklama jest dobra, tutaj nie ma żadnych rozgraniczeń. Skoro inne media korzystają z jakiejś formy reklam, internet również może więc specjalna edycja nie jest potrzebna.
2. Najsilniejszą stroną tego portalu jest pomysł, a najsłabszą owijanie w bawełnę. Użytkownicy nie czekają na różne śmieszne zdjęcia tylko konkretów w sprawie kasy (w końcu o to tutaj chodzi). Początkowe obietnice o starcie serwisu po miesiącu czy dwóch także bardzo nadwyrężyły reputację serwisu.
3. Reklama sama w sobie nie może być przyjazna bo służy do wyciągania pieniędzy; jeśli jednak będzie można na niej zarobić to od izimany.pl nie będzie lepszej.
22 styczeń 2010 o godz. 23:26
1. Mnie tam reklamy w ogóle denerwują i jeśli już jakieś mają być to tylko w izimany gdzie będę dostawał za to kasę
A jeśli chodziło o to jakie filmy reklamowe miałyby być w izimany to dla mnie jest to bez różnicy. Nikogo nie obchodzi czego i jaka będzie to reklama tylko ile zarobi, więc forma jest mało istotna, byle było ich pod dostatkiem na izimany bo wtedy więcej zarabiamy
2. Wg mnie pomysł jest bardzo dobry i jeśli w końcu biznes wystartuje to wg mnie szybko będzie się rozkręcał. Czyli zaletą jest to że użytkownicy będą zarabiać. Trzymam wciąż kciuki
Jeśli chodzi o wady… Powiedzmy, że fakt przedłużającego się startu jest wadą oczywistą dla każdego ale tak naprawdę ja nie o tym.
Nie podoba mi się, że wszystkie dane użytkowników trzymane są na stronie internetowej. Mam nadzieję, że ta strona jest równie bezpieczna (nasze dane) jak na stronach bankowych… Chociaż aby je wyciągnąć wystarczy złamać hasło, a nie oszukujmy się, nie każdy używa jakichś wyrafinowanych, więc może warto przenieść nasze dane do jakiejś oddzielnej bazy danych?
3. Niewątpliwie to co przemawia za reklamą z izimany jest fakt, że zwykły oglądacz na tym zyskuje, wiec póki co tej ‘przyjaźniejszej’ formy nie ma
23 styczeń 2010 o godz. 20:19
Najslabsza strona izimany jest to, ze reklamodawca wie, ze jego reklamy beda ogladac dzieciaki, studenciaki, emeryci i bezrobotni, ktorzy ogladaja te reklamy dla pieniedzy bo po to sie zapisali , zeby cos zarobic. Wiec i tak nie maja pieniedzy , zeby kupic jego produkt , wiec po co ma sie tu reklamowac. Przeciez nikt ,kto dobrze zarabia, zaden prezes czy biznesmen, polityk czy lekarz nie bedzie po przyjsciu z pracy sie meczyl przed komputerem dla 30 zl… Zarobione pieniadze uzytkownicy i tak wydadza na najpotrzebniejsze i konieczne wydatki w ich zyciu typu czynsz, gaz, prad, rachunek za telefon, czesne za studia, jedzienie , ubranie czy leki. I to jest wlasnie slaba strona izizmany. No chyba, ze bedzie sie reklamowac biedronka, lidl i inne sklepy z taniochą.
23 styczeń 2010 o godz. 20:21
Z reklama chodzi o to zeby trafic do bogatego a nie do golodupca. A my uzytkownicy jestesmy golodupcy
24 styczeń 2010 o godz. 10:25
1) Według mnie to wszystko jedno, aby były
Jednak bardziej wolałbym zobaczyć coś nowego niż to samo co w TV.
2) Podobnie jak inni. “+” - pomysł, zaangażowanie. “-” - że portal nie działa.
3) Reklamy to głównie naciągacze. Lepszej chyba nie znajdę, jeśli portal ruszy.
p.s. Pozdrawiam i życzę jak najszybszej inauguracji.
24 styczeń 2010 o godz. 12:38
Nie mogę ścierpieć tego waszego narzekania na dane osobowe. Jak jakiś haker pozna twój PESEL i NIP, to coś strasznego się stanie? Zniszczy ci, kurde życie i okradnie ze wszystkich pieniędzy
24 styczeń 2010 o godz. 14:58
Łukasz:
)
1) co to znaczy “bogaty” - ile % polskiego społeczeństwa, to “bogacze”
2) w reklamie wcale nie chodzi o to, żeby zawsze trafić do “prezesa, czy biznesmana” - dzięki izimany.pl, będzie można dobrze targetować reklamę i nie wydawać nieskutecznie pieniędzy. na obecnym etapier otwarcie mówimy, że reklama do klientów segmentu premium (w naszym przypadku osoby zarabiające powyżej 8tys.zł), to jeszcze nie ten moment w izimany.pl - zobacz statystykiw ofercie z grudnia w dziale “dla reklamodawców”.
3) otóż zrobiliśmy badanie przed uruchomieniem izimany.pl i osoby “bogate” również były pozytywnie nastawione do portalu - nie ze względu na “dorobienie”, ale precyzyjną ofertę i przyjazność reklamy
Argumenty, które podałeś, braliśmy pod uwagę już na samym początku. Także masę innych, któe jeszcze się w dyskusji nie pojawiły, a które znajdują się w naszej historii (o cholera, przydałoby się uzupełnić, bo zdaje się jeszcze nie ma nic z grudnia
24 styczeń 2010 o godz. 16:05
gimmez-mial to byc polski Lockerz. Zbieranie pkt za ogladanie reklam, odp na pytania i wymiana je na nagrody. Miali wystartowac , ale w koncu na swojej stronie napisali:
“Wiemy, że jesteście zawiedzeni naszym nagłym zniknięciem. Trochę za szybko wystartowaliśmy bez uprzedniego rozpoznania rynku. Niestety, ale podobny serwis (z reklamami za punkty) nie ma prawa bytu w Polsce. Pisaliśmy do przeróżnych firm, sieci reklamowych itp. jednak żadna firma nie była zainteresowana takim projektem. Co raz mniej klientów jest zainteresowanych “przymuszoną” reklamą ”
Izimany to tez wymuszona reklama.
Taki jest rynek w Polsce, a to , ze wy nie startujecie pomimo obietnic potwierdza ten fakt i potwierdza ze trudno wam zdobyc reklamodawcow, bo uzytkownikow latwo zdobedziecie jesli tylko ruszycie. Pytanie tylko czy bedzie tyle reklam,aby dla kadego byla do obejrzenia godzina dzienie? Zycze wam jaknajlepiej. Chcialbym , zeby projekt ruszyl, wtedy i ja cos zarobie ,ale jestem realista. Skoro w styczniu mial byc start chociaz w jednym regionie i z tym macie problemy to gdzie mowa o calej Polsce? Ludzie nie ma latwej kasy. Trzeba na nia ciezko zapracowac, a nie marzyc ze pieniadza same nam spadna z nieba.
24 styczeń 2010 o godz. 19:22
Zgadzam się z Łukaszem. Stronę będą oglądać głównie młode osoby uczniowie, studenci, licealiści i wszyscy pozostali dla których zarobienie dodatkowych parudziesięciu ( bo podejrzewam, że na początku będzie tak wyglądać) albo paruset zł w miesiącu za siedzenie godzinami przed komputerem będzie miało jakiś sens.
Normalne osoby zarobią te parę zł za godzinę w normalnej pracy. Tu będzie masa leni i nierobów, którzy będą oglądać to TYLKO i wyłącznie dla kasy. Choć z drugiej strony chyba każdy właśnie po to się tu zapisuje..
Może jak się rozkręci to i zapiszą się osoby z wyższej półki- ale najpierw to musi wypalić.
Szkoda tylko że brakuję konkretów. Prosimy o konkrety, fakty. Myślę, że wpisy w blogu typu kobiety mniej się koncentrują na tv niż mężczyźni lub podobne tylko denerwują kolejnych użytkowników, którzy myślą, że zamiast zajmować się tym czy powinniście wynajdujecie takie ‘cuda’. Nie zmienia to faktu, że czekam na start i naprawdę 3mam kciuki za ten portal.
pozdrawiam
25 styczeń 2010 o godz. 14:28
Największą wadą jest to, że portal nie działa!!!!!!! I to jest bez sensu to jak założyć sklep reklamować się a nie otwierac go, albo założyc piekarnie i nie załatwić sobie dostaw chleba do niej to czym tu handlować może danymi osobowymi;] Ja już zmieniam forme mych pytań i jestem ciekaw czy portal ruszy w tym roku 2010 czy jednak 2011;] tak czy siak czekam pozdr
26 styczeń 2010 o godz. 03:08
@Droga Maju.
Nie chodzi mi o to, że mnie ktoś okradnie ze wszystkich pieniędzy ale, ale wyciek danych osobowych to naprawdę nic ciekawego. Przykładowo, przez telefon, posługując się numerem pesel, numerem dowodu, można potwierdzić swoją osobowość w różnych firmach w których się jest klientem i w ten sposób można nabruździć. Myślisz że dane wykrada się tylko dla zabawy? Np. ataki na Allegro to niewinne psikusy? Nie wiem jak Ty ale ja nie mam zaufania do kogoś kto chce za pomocą włamu poznać moje dane.
Nie jestem przeciwnikiem izimany, pisałem już że jestem bardzo zadowolony z tego, że wystartowali z takim projektem i że trzymam za nich kciuki, jednak ponad ich dobro stawiam swoje i moja propozycja nie służy temu aby izimany obrzucić błotem ale żeby mu pomóc, ponieważ rozwiewając moje obawy i mnie podobnym użytkownikom, pomagają sobie. Jeśli więcej potencjalnych użytkowników nie rejestruje się z podobnych pobudek to rozwiązanie tego problemu byłoby chyba całkiem wskazane.
Poza tym, na jasno postawione pytanie (oczekujące, jak mniemam, szczerej reakcji), zwróciłem równie klarowną i uczciwą z mojej strony odpowiedź.
@Łukaszu.
A od kiedy to “gołodupców” stać na telefony, nie wspominając o płatnych studiach (skoro napisałeś o czesnych)? Jeśli myślałeś, że izimany to będzie twój pomysł na życie i bez pracy się obejdzie to gratuluje idei…
Po pierwsze. Jeśli ktoś pracuje i zarabia np. 1200zl to raczej nie jest leniem i obibokiem tylko np. nie trafiła mu się fucha po znajomości na stanowisku kierowniczym i w takim wypadku pieniążki z izimany by się przydały żeby właśnie mógł sobie pozwolić na odrobinę luksusu i kupić sobie od czasu do czasu jakiś reklamowany produkt, o który się tak oburzasz że nikogo z użytkowników nie będzie nań stać.
Po drugie. Większość reklam jest skierowana do ludzi o statusie średnim bądź biedniejszym. W Polsce na prawdę nie żyją sami biznesmeni, właściciele stacji paliwowych i politycy.
Powiedzcie mi kto kupuje najwięcej kosmetyków? Studentki, licealistki, bo chcą być piękne (chociaż i tak są piękne bez nich
, ale właśnie przez to, że sobie z tego nie zdają sprawy to kupują masę tych kosmetyków). Kto kupuje najwięcej tych dietetycznych serków, napojów, płatków? No studentki, żeby nie przytyć. Alkohol i fajki? Młodzież, szczególnie studenci którzy sporo imprezują. Tymi wszystkimi chipsami, cocacolami itp. też najczęściej młodzi się faszerują. I chcecie mi powiedzieć, że reklamy tych produktów są dla biznesmanów!?!
Kiedy ostatnio widzieliście reklamę perfum “Hugo Bossa”? A może jakiejś markowej whisky albo drogiego wina? A może rybia ikra, albo krewetki? Myślicie, że “bogacze” wcinają te reklamowane pierdoły? Nie, bo ich stać na rzeczy które nie są dla mas, a to wszystko co macie w telewizji czy internecie to jest właśnie dla ludzi znajdujących się poza elitami. Firmy, które mają już swoją renomę (a są drogie) nie muszą się reklamować.
To chyba byłoby na tyle… Dziękuję za uwagę
26 styczeń 2010 o godz. 09:17
@dobra retoryka CK-M.
Odnośnie bezpieczeństwa danych osobowych - połączenie jest szyfrowane, co oznacza, że aby wyciągnąć dane osobowe, trzeba by było złamać zabezpieczenia podobne do tych stosowanych na stronach bankowych, z tą różnicą, że jeśli ktoś faktycznie by już te kody złamał w izimany.pl, to później jeszcze musiałby znaleźć sposób na wykorzystanie Twoich danych, bo dostępu do kasy nie ma
26 styczeń 2010 o godz. 13:03
1. skoro izimany ma być alternatywą i konkurencją do reklam tv to uważam ze powinny być tez odmienne reklamy czyli dostosowane do internetu kwestią są jedynie koszta jeśli to dostosowanie miałoby pociągnąć za sobą spore koszta to reklama taka jak w tv tez myśle miała by wzięcie
2. najsilniejszą jest to że internet jest sprawą globalną więc nawet granice państw nie grają roli chcesz pracować za granicą prosze bardzo i do tego jeszcze możesz dorobić w izimany. reklama jest tez skuteczna bo musisz ją oglądnąć wiec chcesz czy nie coś ci zostanie. w tym momencie minus jest taki ze trzeba cały czas czekać na aktywacje konta jest to niestety niecierpliwiące ale cóż też zrozumiałe po części
3. trudno jest powiedzieć jaka jest przyjazna, ponieważ jeszcze nie pracujemy a z tych kilku reklam na komcie pokazowym ciężko jest się wyznać i wydać opinie. myśle że ciekawa to taka trafiająca w zainteresowania bo może byc porostu przedatna.
31 styczeń 2010 o godz. 19:14
Jakie powinny być reklamy w izmany - No cóż myśle, że zabawne, dowcipne ale przedewszystkim reklamujące PRODUKT a nie jak w tv promujace osobę występującą w reklamie, sądzę że TEGO wszyscy mają już dosyć. Jeżeli sami decydujemy się na oglądanie reklam (np. z kategorii które man odpowiadają) to lepiej by było zapoznać się z reklamowanym produktem niż oglądac chałturzących w reklamach “artystów”
Najsilnejsza strona izimany - oglądam reklamy dlatego że chcę i kiedy chce, na reklamy w tv u mnie już działa odruch obronny tj, zmieniam program lub korzystam z chwili przerwy i np robię kawę
Najsłabsza strona - no niestety ale to jeszcze nie działa, bardzo długi okres oczekiwania na aktywację konta powoduje zniechęcenie czy zniecierpliwienie, ale jako niepoprawna optymistka nadal czekam i wierzę w sukces zespołu izimany
Jaka reklama jest bardziej przyjazna od izimany - na tak zadane pytanie będzie można odpowiedzieć jak portal ruszy, ale narazie - skierowanie reklam do użytkowników zgodnie z deklarowanym zainteresowaniem uważam sie świetny pomysł
Pozdrowiania dla zespołu IZIMANY
18 luty 2010 o godz. 23:18
to chyba jest jakaś ściema. już od ponad pół roku mam oddane dokumenty i nic z tego. Albo nie aja dobrych handlowców albo cały projekt to jakiś niewypał. Jeśli chcecieodpowiednich ludzi do tego to prosze odezwać się do mnie.
Pozdrawiam
Natalia Piotrowska